برای سونو ۳۰ هفته رشد باید ناشتا بود؟؟؟

۹ پاسخ

نه عزیزم

نه عزیزم

سونو ناشتا؟🙄😂
چه ربطی دارههه

معمولا برا سونو باید یه چیزی هم بخوری که بچه حرکت داشته باشه ، مگه سونوی ناشتا هم داریم ؟!؟!😂

نه نیاز نیست من عصر باید برم

نه نیاز نیست

نه عزیزم صبحونه تکمیل بخور بعد برو

واسه سونو چرا ناشتااخه؟؟؟😬😬😬

نه لازم نبست

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 هفته سی‌وهشتم بارداری