۳۰ هفته و ۳ روز خوبه برم سونو رشد؟

۵ پاسخ

من زودتر رفتم

من۳۴رفتم

آره خوبه ،من ۳۰هفته تمام رفتم

برا من که دکتر۳۰هفته نوشت رفتم

ن بین ۳۲ تا ۳۳ هفته برو

سوال های مرتبط

مامان خرسی مامان خرسی هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان فسقلی 👼 مامان مامان فسقلی 👼 روزهای ابتدایی تولد