خانوما سونو رشد ۳۰ هفته فقط ساده ob هست
یا داپلر هم باید بدیم ؟؟

۵ پاسخ

برا من دکترم
رشد
جفت
داپلر بود

سلام
خانما سزارین خوبه یا طییعی

دکترت تشخیص میده چ سونویی باید انجام بدی

هرچی دکترت بخاد

باید ببینی دکترت چی مینویسه واست.
من داپلر نوشته بود

سوال های مرتبط

مامان گلابی کوچولو مامان گلابی کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان صُهِیبَ👼💙💙. مامان صُهِیبَ👼💙💙. هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری