دو دفه میفرستن دیگه اگه خوب بود دیگه نمیفرستن.ولی اگر زایمان طبیعی باشه اواخر بارداریم میفرستن برا موقعیت جنین
اگه ۳۰ بری و وزنش اوکی باشه و دیگه مشکلی نداشته باشی فقط یه دونه اخرای بارداری میدی دوباره که دکتر وزن نهایی و پوزیشنشو بدونه و بهت بگه زایمانت طبیعی باشه یا سزارین
یکی هم فک کنم ۳۶ هفته بفرستنت
من خواهر شوهرم دو هفته پیش زایمان کرد ۴ هفته اخر هر هفته سونو میرفت دکتر چک میکرد
بستگی به صلاح دید دکترت داره
میگن اگه وزن کم باشه بازم میفرستن هفته های بعد سونو
نه سونو اخره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.