هفته ۳۰ سونو رشد دارم
بعدش هم سونو دارم ؟

۶ پاسخ

دو دفه میفرستن دیگه اگه خوب بود دیگه نمیفرستن.ولی اگر زایمان طبیعی باشه اواخر بارداریم میفرستن برا موقعیت جنین

اگه ۳۰ بری و وزنش اوکی باشه و دیگه مشکلی نداشته باشی فقط یه دونه اخرای بارداری میدی دوباره که دکتر وزن نهایی و پوزیشنشو بدونه و بهت بگه زایمانت طبیعی باشه یا سزارین

یکی هم فک کنم ۳۶ هفته بفرستنت

من خواهر شوهرم دو هفته پیش زایمان کرد ۴ هفته اخر هر هفته سونو میرفت دکتر چک میکرد
بستگی به صلاح دید دکترت داره

میگن اگه وزن کم باشه بازم میفرستن هفته های بعد سونو

نه سونو اخره

سوال های مرتبط

مامان آرتام مامان آرتام روزهای ابتدایی تولد
مامان پاستیل 😍🩷 مامان پاستیل 😍🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان سید پارسین🩵 مامان سید پارسین🩵 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترکم🩷 مامان دخترکم🩷 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری