۱ پاسخ

هر کس نظری داره. بعضیا سه وعده اصلی میدن دو تا میان‌وعده. بعضی دکترها هم میگن تا پایان نه ماه دو وعده کافیه و بچه باید شیر بخوره چون رشد بچه با شیر هست

سوال های مرتبط