برای اسهال شربت مترونیدازول خوبه یا لوپرامید؟

۴ پاسخ

هیچ کدوم
قطره پروبیبی عالیه فقط

عزیزم مترونیدازول رو معمولا دکتر برای اسهال میده

مترونیدازول خوبه

مترونیدازول بود اخه دخترم اسهال شد دکتر اینو داد
لوپرامید برای تهوع هست

سوال های مرتبط