دوستان ۳۷ تبه؟؟

۶ پاسخ

نه ولی حواست باشه اگه خداینکرده۳۸شه دیگع تبه

یه نیم باید اضافه کنی دماسنجت چیه

خیر....

نه تا ۳۷/۲ دمای طبیعی بدن هست
از ۳۷/۳ به بالا شروع تب هست

نه عزیزم بیشتر شه آره

خیررر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۴ سالگی
مامان امیرحسین ♥️♥️ مامان امیرحسین ♥️♥️ ۴ سالگی