خوشگلن اینا؟
ایدی روبیکا
@sabamim5

تصویر
۵ پاسخ

ست اولی رو اینجا از نزدیک رفتم دیدم خوب بود فقط چون رنگ لیموییش مونده بود نگرفتم ۱۶۵۰میداد

ست اولی جنسش چجوریه ؟ خوبه؟ اگه خدایی خوبه تا من سفارش بدم

انقدر گرون شدن که اگه خوشگلم باشن براما زشتن🤐

ست اولی چند قیمتش

ایین😍😍

تصویر

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط