اخی گلی ندیده بودم 😍
من پختم همش خورد شد
من فقط مته ای استفاده میکنم له نمیشه
من برای سوپ استفاده میکنم
برا اولین باره دارم میبنم
ارهههه خیلیم خوشمزس ولی دم کنی زود له میشه
من میگیرم اینا رو میجوشونم یکم سس درست میکنم میریزم توش ایرمان به اسم پاستا میخورتش😂
من ی بار درس کردم خورد شد
خیلی
من همیشه از اینا درست میکنم🥹
نوش جان
من یکبار
انقد جوشوندم محو شدن 😄😄😄
البته امیرحسین کوچولو تر بود گفت نرم باش براش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.