دختر من که هرچی سعی میکردم همه جاشو بزنم سریع تا میذاشتم دهنش همهشو قورت میداد
فقط رو لبش همیشه زیاد میزنه یه جوری میزنم که دیگه بمونه. یا یه مقدارش که از دهنش بیرون میزیزه رو پاک نمیکنم میذارم بمونه
بعد از اینکه بهتر شد هم پستونک و سر شیشه و اینا رو هم عوض کن. وگرنه دوباره زودی برمیگرده
اگه سینه میگیره یا شیر میدوشی بعد از شیردهی نیم سی سی روی هر سینه بریز بمال. اینم مهمه
اینا توصیههای دکتر دختر من بود که فوق تخصص نوزاد هم هست.
اگه خوب نشه بعدنا اذیت میشه شیر خوردنش سخت میشه براش دیگه نمیخوره
سوسپانسیون نیستاتین بگیر بزن هرجاش که میبینی برفک زده. گوشه های دهنش و سقف دهن و زبون و لب هرجاکه هست
اگه سریع قورتش نداد با یه گوش پاک کن قشنگ بکش روشون پخش بشن
یا کلا بریز تو سرش با گوش پاک کن بمال رو زبونش و بقیه جاها
روزی دو بار. اونم بعد از شیر که حتما تا مدتی چیزی نخوره اثرش بمونه تو دهن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.