من که ازدوسالگی ب بعدهیچی ندادم
زینک فقط وقتی مریض میشع
برای دختر من این شربتو داده
ازاین اسپریا گرفتم سه هزارخیلی خوبه مال شوهرمدازبیست شده چهل وپنج
گلم علائمش جی بود و دکتر چقد دوز مصرفی داده ؟
من همون پدیابست گرفتم رفع شد کمبودش
همین پدیا بست عالیه
خارجی سخت گیر میاد منم خیلی گشتم
من نمیشناسم گلم.میشه بگید علایمش چی بود که فهمیدی کم بود؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.