سلام خانمایی ک شیرتونو‌نمیدید چند ماه بعد سرارین پریود شدید؟

۶ پاسخ

۴ماه بعد

من چرا نمیشم ۷فروردین سزارین کردم دبروزم بی بی زدم منفی بود

۵۰ روز بعد

من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
18روز از زایمانم گذشته بود خونریزیم تموم شد یعنی 11-12اردیبهشت
۲۳اردیبهشت پریود شدم
۲۰خرداد هم پریود شدم 😑

من هنوز نشدم 🥺

من ۲ ماه..‌
هر بدن متفاوته

سوال های مرتبط