۴ماه بعد
من چرا نمیشم ۷فروردین سزارین کردم دبروزم بی بی زدم منفی بود
۵۰ روز بعد
من هم شیر خودمو میدم هم شیر خشک
18روز از زایمانم گذشته بود خونریزیم تموم شد یعنی 11-12اردیبهشت
۲۳اردیبهشت پریود شدم
۲۰خرداد هم پریود شدم 😑
من هنوز نشدم 🥺
من ۲ ماه..
هر بدن متفاوته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.