اگه غربالگری اولت مشکلی نداشته باشی نیاز نیست انجام بدی ولی خب بعضیا خودشون دوست دارن انجام میدن
اگه دکتر نوش حتما بده چون مثل اولی نیس دومی چیزای دیگرو برسی میکنه و مطمئن تر میشی
منکه فقط به خاطر فری بتام که چند تا پایین بود گفت که انجام بده در ۱۵ هفتگی و۵روز
دکتر برای منم ننوشت...گفت غربالگری مرحله اول دقیق و مهمه مرحله دوم الکی ریسک بالا میزنه و میترسونت و استرس الکی بهت میده
اگر دکتر برات بنویسع باید انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.