سلام بچمودیشب بردم حمام ازدیشب سرفه میگنه

۳ پاسخ

خب چرا شب میبرهی

یکمی سرما خورده دیدی بدتر شد پلارژین بده اگرم شیر خودتو میخوره هیچی نده شیردهی بیشتر کن خودش خوب میشه زود

سلام سرما نخورده ی موقعی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۱۱ ماهگی
مامان نهال مامان نهال ۸ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۲ ماهگی