من از ۶ ماهگی اینطوریم که جوریه واژنم میگیرم راه میرم اینقدر درد داره احساس میکنم لگنم شکسته
عزیزم منم بابت همین موضوع رفتم دکتر خیلی شدید نبود ولی درد داشتم 2تا آمپول پروژسترون بهم داد عضلانی زدم درد دیگه ندارم فقط جای آمپول درد میکنه چون روغنی بود البته گفت این باعث زایمان زود رس میشه اگ زیاد باشه نترسی شاید فرق کنه از شما و گفت از پله بالا و پایین نشو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.