واکسن یکسالگی دست. یا پا

۷ پاسخ

هم دسته هم پا

یکیش پا یکی دیگش گفت هم دست میشه هم پا

توی دست و پای راست هست
خیلی واکسنراحتی هستش
تب نمیکنن دردهم ندارن

پا و دست

جفتش.

پا عزیزم

یکی به دست یکی به پا میزنن

سوال های مرتبط

مامان رَســـتا  🌼 مامان رَســـتا 🌼 ۱ سالگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ سالگی