روز ۱۴ آزادسازی
تست زدم منفیه🥲😞
دلدرد شدید دارم همش

تصویر
۴ پاسخ

آزمایش بتا ۱۴روز بعد رابطه منفی باشه یعنی منفیه یانه ؟

منم منفی شدم امروز

فدا سرت سنی نداری ک غصشو نخور این ماه نشد ماه بعد... مامیتوانیم🤪

حالا که بی‌بی چکت منفیه
شاید میخوای پریود شی

سوال های مرتبط

مطمعنم یه روزی منم مامان میشم مطمعنم یه روزی منم مامان میشم قصد بارداری