خانما واکسن یک سالگی رو کدوم دست میزنن؟

۴ پاسخ

دست راست و پای راست
خیییلی سبکه بعدش ن درد داره ن تب

دست راست و پای راست. فقط دردش همون لحظه هست خیلی سبکه واکسنش. به منکه حتی بهداشت گفت نیاز نیست استامینوفن بدی اگه بی قراری کرد بده. خداروشکر پسرم اصن تب نکرد ندادم

همین صبح زدم
دست راست پای راست

یک سالگی دوتا واکسن میزنن
تو پا و دست راست هست
خیلی واکسن راحت و عالی هست
نه دردی دارن نه تب میکنن

سوال های مرتبط

مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی