مامانا واکسن یک سالگی رو توی کدوم دست میزنن؟

۷ پاسخ

والا برا ما ک از پاش زد

یه دونه دست راست زدن یه دونه پای راست

واس بچه من پاش زد شما چرا میگین دست؟؟

فرقی نداره

دست راست،منم یکشنبه زدم ولی جاش نمونده

فرقی نداره

راست معمولا

سوال های مرتبط

مامان سید مهدی مامان سید مهدی ۲ سالگی