شما یکجا دندون پزشکی بری فقط یکبار پول میدی؟
هربار خب هزینه خودشو داره
شمت ما اگه بخوام برم پیشه دکتر خودم نه هزینه ای نداره دکترم گفت اولین شکم و یکم هزینه میگیریم دومیش رایگان میشه
ولی خب بخای بری پیش دکتر دیگه حتی از سزارین اولتم هزینش بیشتر میشه
من واسه سزارین دوم ۱۰ تومن زیر میزی دادم هر دکتری رفتم گفتن باید کارت هدیه بدین کسی بدون پول قبول نکرد
وقتی دکتر خاصی مدنظرت باشه بله باید هزینه بدی بهش
اگه دولتی بخوای بری نه اگه خصوصی آره فرقی با اولی نداره
بیمه داشته باشی بیمارستان دولتی نه
بله زیر میزی میگیرن کمتره یه کم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.