سلام چه کسی هفته ۱۱ رفته سونوگرافی غربالگری

۴ پاسخ

اخه من نمیخوام به تعطیلات محرم بخورم چون آمپولام تو تعطیلات تموم میشه دکترم شهر خودم نیست

من زنگ زدم سونوگرافی گفت مشکلی نیست خواستم از اینجا بپرسم چون من میخوام برم آزمایش غربالگری بدم نمیخوام به تعطیلات محرم بخورم چون آمپول استفاده میکنم

بهترین زمانش ۱۲ هفته است
ممکنه ۱۱ هفته بری و دوباره هم بفرستت
چون جنین همکاریشم کمه

سوال منم هست منم میخام برم

سوال های مرتبط

مامان سلین مامان سلین هفته بیست‌ونهم بارداری