۵ پاسخ

🫠بلدرچین خیلی بد بووووو
من هرموقع درست میکردم خودم دیگه هیچی نمیخوردم حالم بد میشد
برای پسرمم کره میزدم بو و مزه اش خوب میشد میخورد
عادی مثل سوپ من میریختمش داخل سوپ

اول تو آب و نمک و سرکه میجوشونم بوش بره.بعد دیگه با پیازو و ادویه مجاز و یه قاشق برنج و آب زیاد می‌ذارم میپزه بعد میکس میکنم میدم بهش

من دیگه از تو شیشه و عصاره گیری در اومده بچه م میپزم با یکم برنج ایرانی له میکنم بهش میدم

یه ساعت

تو شیشه

سوال های مرتبط

مامان نیلا
۱۴۰۴/۴/۴ مامان نیلا ۱۴۰۴/۴/۴ ۱۲ ماهگی
مامان وروجک 🩵🩷 مامان وروجک 🩵🩷 ۲ سالگی