۱۲ پاسخ

دختر منم عین پسرشماس قد و وزن دو ماهگیش

ای خدا قشنگم

ای جااان دلم

چشموو ببین یاخدااا😍😍🥹🥹🥹
ماشالله نقاشی کردن انگاری
اسپند دود کن
تنش سالم و سلامت باشه همیشه 😍😍😍

ولی خوب رشد کرده چون گفته بودی دنیا اومدنی 2600 بوده الان 5100هست

دختر منم ۴۵ روزشه ۴ کیلوعه انقدر میخوام تپل بشه
رفلاکس داره بخاطر همین خوب وزن نمیگیره 😔

اگ شیر خودت رو میخوره چیزایی بخور ک شیرت چرب بشه بچت تپل میشه زود
😁بچه من تپلی شده.

بچه تا ۴ ماهگی ریزس
بعد تپل میشه هرچقدرم ک وزنش باشه.یا وقتی غذای کمکی شروع کنی
حالا باز برا شما وزنش رفته بالا من دخترم ۳۷۵۰ بود دوماهگیش😐ناشکر نباش مامان خوشکله

ماشاالله چشاشوو🥺

هزار ماشالله خدا حفظش کنه
مهم اینه رشدش نرمال باشه
همین کافیه

ای خوووودا چشماش😍
ماشاءالله🧿
دختر منم دقیقا اینجوره تازه از پسر شما لاغرتر به نظر میاد
اینقد دوس دارم مچ دست و پاهاش تپلی بشه لوچ بندازه😅

وای ماشالله چقدر نازه

سوال های مرتبط