دختر منم عین پسرشماس قد و وزن دو ماهگیش
ای خدا قشنگم
ای جااان دلم
چشموو ببین یاخدااا😍😍🥹🥹🥹
ماشالله نقاشی کردن انگاری
اسپند دود کن
تنش سالم و سلامت باشه همیشه 😍😍😍
ولی خوب رشد کرده چون گفته بودی دنیا اومدنی 2600 بوده الان 5100هست
دختر منم ۴۵ روزشه ۴ کیلوعه انقدر میخوام تپل بشه
رفلاکس داره بخاطر همین خوب وزن نمیگیره 😔
اگ شیر خودت رو میخوره چیزایی بخور ک شیرت چرب بشه بچت تپل میشه زود
😁بچه من تپلی شده.
بچه تا ۴ ماهگی ریزس
بعد تپل میشه هرچقدرم ک وزنش باشه.یا وقتی غذای کمکی شروع کنی
حالا باز برا شما وزنش رفته بالا من دخترم ۳۷۵۰ بود دوماهگیش😐ناشکر نباش مامان خوشکله
ماشاالله چشاشوو🥺
هزار ماشالله خدا حفظش کنه
مهم اینه رشدش نرمال باشه
همین کافیه
ای خوووودا چشماش😍
ماشاءالله🧿
دختر منم دقیقا اینجوره تازه از پسر شما لاغرتر به نظر میاد
اینقد دوس دارم مچ دست و پاهاش تپلی بشه لوچ بندازه😅
وای ماشالله چقدر نازه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.