شایدم درد زایمان دارین چون خودم ک 38هفته هستم زایمان میکنم
خودم دارم سابقه انقباضم درد پریودی. کمر درد. گرفتگی زیر شکم و سفت شدن یکدفعه ای شکم
اولش نه خیلی درد نداشتم ترشح داشته باشی نشون دهنده باز شدن رحم هست تو گوگل بزن بهتر متوجه میشی عکس هم هست چک کن من اول ترشح داشتم بعد درد زیر شکمم شروع شد
ترشح داری و همراه با درد زیر شکم که مثل پریودی من این علائم داشتم کمر درد هم بعضی دارن که من نداشتم فقط زیر شکم هی میگرفت هی ول میکرد
انقباض درد زیر شکم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.