خانوما علائم باز شدن دهانه رحم چیه؟

۵ پاسخ

شایدم درد زایمان دارین چون خودم ک 38هفته هستم زایمان میکنم

خودم دارم سابقه انقباضم درد پریودی. کمر درد. گرفتگی زیر شکم و سفت شدن یکدفعه ای شکم

اولش نه خیلی درد نداشتم ترشح داشته باشی نشون دهنده باز شدن رحم هست تو گوگل بزن بهتر متوجه میشی عکس هم هست چک کن من اول ترشح داشتم بعد درد زیر شکمم شروع شد

ترشح داری و همراه با درد زیر شکم که مثل پریودی من این علائم داشتم کمر درد هم بعضی دارن که من نداشتم فقط زیر شکم هی میگرفت هی ول میکرد

انقباض درد زیر شکم

سوال های مرتبط

مامان پاشا🐣🧸💕 مامان پاشا🐣🧸💕 ۱۱ ماهگی
مامان ملکا و شاهان مامان ملکا و شاهان ۹ ماهگی
مامان گل گلی🩷 مامان گل گلی🩷 ۵ ماهگی
مامان ایلیا ؛ 🫐 مامان ایلیا ؛ 🫐 ۱۰ ماهگی
مامان مهنا❤آسنا مامان مهنا❤آسنا ۲ ماهگی
مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان امیرسام🩵🪺 مامان امیرسام🩵🪺 ۸ ماهگی
مامان ناردونه 🩷✨ مامان ناردونه 🩷✨ ۲ ماهگی
مامان panah🍓🩷 مامان panah🍓🩷 ۱ ماهگی
زهرا زهرا قصد بارداری