۳ پاسخ

نه آمپول ۱۰۰درصده

من سه ماه زدم بعد یه ماه امروز پریود شدم

سلام ببخشید. این آمپول رو بهداشت میزنن؟بعد عوارض داره؟لکه بینی نداره؟

سوال های مرتبط

مامان 👩‍👧‍👦مامان بچهام👩‍👧‍👦 مامان 👩‍👧‍👦مامان بچهام👩‍👧‍👦 ۵ سالگی