۳ پاسخ

انزیم کبدی تو بارداری هیچ درمانی نداره بعد بارداری هم تا سه ماه همچنان دارو نباید بخوری بعدش ازمایش بده برو دکتر ببین چی میگه

چن بود عددش

عزیزم هیچی بهتر از طب سنتی تو بارداری جوابگو نیست کاش با شیر خشت‌و‌کاسنی‌فعلا‌نگهش داری

سوال های مرتبط

مامان پناه سادات😻🩷 مامان پناه سادات😻🩷 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان امیر رضا مامان امیر رضا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری