خانما کی تجربه استفاده از شیر اینفترینی داره

۱ پاسخ

دختر من ۷ ماهش بود براش گرفتیم به گفته دکترش یک ماه می‌خورد روزی یک عدد چون استپ وزنی داشتی اون ماه وزن گرفت

سوال های مرتبط