همه چی میشه بدی دیگه
خوردنی😘🧿💙
همه چیز ب جز بادام زمینی و هندی چون حساسیت دارن
از 8 ماهگي دکتر گف همه چی مجاز با تست حساسیت من فقط بادوم هندی پ پسته نمیدم میگن حساسیت زاست بالا یک سال
والا من به پسرم ک دوساله همه چی دادم قدش از نمودار هم بیشتره ب کوچیکه هم 9 ماهشه گردو و بادوم میدم یعنی چی رشد را متوقف میکنه پسر جاریم هر روز موز و مغزی میخوره قدبلند و ماشالا اضافه وزنم داره جلو هیچی را نمیگیرن
همه مغزیجات ها مجاز هستند فقط باید با تست داده بشه من به دخترم همه چی دادم
من الا گن شروع کردم گردو و فندوق میدم اونم پوره قاطی ماست میکنم میخوره .. قبل ترشم بادام واسش حریره میکردم
من بادوم هندی و گردو فقط نمیدم
اره نده .من تا حالا دوبار اندازه دوتا بند انگشت ریختم تو فرنیش خوب میخوره دوست داره ولی دیگه نمیدم بهش
اره
تست حساسیتم بگیر
از دکترشم بپرس
بالاخره کلی وقت و زحمت کشیدی تا این بچه رشد کرده به دنیا اومده 🥰❤️
بده ن ک ندیش ولی خیلی ن بادوم خوبه حریره بادوم درست کن براش
یه قسمت تو گهواره هست (ابزارها)
برو پاین قسمت خوراکی های مجاز اونجا انواع خوراکی برا هر سنی نوشته میتونی استفاده کنی
خالی نده داخل جیزی بریز .گردو فقط حذف کن
بادوم درختی
ولی خیلی نده رشدش متوقف میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.