من پارسال به پسرم میدادم چند ماه اول ماهی یک کیلو وزن گرفت بعد کمتر شد در حد ۷۰۰ گرم و اینا
بعد یکسال که نان دادم دیگه وزن نگرفت
از پپتی راضی تر بودم
من عزیزم وزندهی بدی نداشت
من میدم
برا من دکتر اوایل پپتی تجویز کرد..ولی حساسیتش شدید بود.بهش نساخت.وزنم نمیگرفت..نان آلترا داد .عالی بود.از ۲ماهگی همینو بهش میدم
من عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.