بالاهه ببرش حتما دکتر تا طبق تشخیص یا دستگاه بده یا بگه بستری کنید
بالاس گلم ببین دکترت چی میگه بهتره
روی 15 هست زود تر دستگاه براش بگیر و ببر دکتر
من تو یه روز از 13 رفت روی 19و نیم
دیگه دستگاه جواب نبود باید بستری میشد
و سه روز بیمارستان موند
زود تر برو تا خدایی نکرده بالا نرفته
و اینکه شستن باسن بچه با عرق کاسنی و شیر گاو خیلی خوب بود
عزیزم بالاس به نظرم همین امروز برو بیمارستان
عزیزم بالاعه به نظرم بستری میکنن دختر منم یه روز تو دستگاه بود بعدش خداروشکر خیلی زود خوب شد
بالاس عزیزم یخورده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.