سلام حانوما جواب زردی دخترم میتونید بخونید

تصویر
۶ پاسخ

بالاهه ببرش حتما دکتر تا طبق تشخیص‌ یا دستگاه بده یا بگه بستری کنید

بالاس گلم ببین دکترت چی میگه بهتره

روی 15 هست زود تر دستگاه براش بگیر و ببر دکتر
من تو یه روز از 13 رفت روی 19و نیم
دیگه دستگاه جواب نبود باید بستری میشد
و سه روز بیمارستان موند
زود تر برو تا خدایی نکرده بالا نرفته
و اینکه شستن باسن بچه با عرق کاسنی و شیر گاو خیلی خوب بود

عزیزم بالاس به نظرم همین امروز برو بیمارستان

عزیزم بالاعه به نظرم بستری میکنن دختر منم یه روز تو دستگاه بود بعدش خداروشکر خیلی زود خوب شد

بالاس عزیزم یخورده

سوال های مرتبط

مامان نیلا خانوم مامان نیلا خانوم ۱۱ ماهگی
مامان آوین جان مامان آوین جان ۱۰ ماهگی