بهترین راه تدریجی گرفتن هست هم دردش برا شما قابل تحمل میشه هم بچه بهتر عادت می کنه. من الان دوماه شروع کردم به گرفتن بچه من چون هم شیر مادر میخورد هم شیر خشک الان به روش تدریجی شیر مادر کامل قطع کردم و شیر خشک هم فقط شب مونده که اونم استارت قطعش رو زدم
🥲تا دسالگی بده بعد کم کم بگیر سینتو باید داخل حمام زیر جوش اب گرم بجوشی اولاشو بعد کم کم هر چن روزی بدوشی دیگه شیر نمکنی خودش خشک میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.