ناهار دختر خونه🎀😋

تصویر
۸ پاسخ

نوش جانش
اون سفیدا ماست هستن

نوش جونش
چرا خیلی چرب دیده میشه؟

چجوری درست مردی؟؟؟دخترت چند وقتشه؟؟؟

دستورش بگو

عه ناهار دختر منم دمی گوجه بود من میگم اش گوجه ماشالله خوب خورد الانم خابید

نوش جونش دستورشم بزار

چجوری درست کردی

چیه؟
چرا رب داره انگار

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین ۱ سالگی
مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو ۱۳ ماهگی
مامان دیانا🫀! مامان دیانا🫀! ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی🐣 مامان جوجه رنگی🐣 ۱۰ ماهگی