خانما من بیس هفته ام حرکات نینیم حس نمیکنم

۱۰ پاسخ

من یه کم حس کردم اونم خیلی کم

منم حس نمیکنم

زود هنوز عزیزم

اگر قبلا حرکت رو حس کردی الان هر روز باید حس کنی هرچند یک دفعه
اما اگر کلا حس نکردی عجله نکن

طبیعیه، منم فقط یه بار حسش کردم🥹🤰🏻

اگه جفتت هم قدامی باشه دیرتر حس میکنی

ازبیست ودو هفته یابیست وسه شروع میشه

اگر بچه ی اولتون هست طبیعی هست چون تجربه ی جدیدی هست دیر تر حس میشه

عادیه عزیزم نگران نباش منم دور حس کردم دکتر گفت تا۲۴هفته حسش میکنی

تنبله😂

سوال های مرتبط