سلام من هفته ۱۹بارداری ام ولی حرکات بچه و حس نمیکنم طبیعیه؟

۴ پاسخ

آره طبیعیه

من جفتم خلفی هس ولی خیلییی کم هرازگاهی حس میکنم

اگه جفتت قدامیه اره منم از دیروز حرکاتش رو واضح حس میکنم مخصوصا بعد از خوردن چیزی یکم دراز میکشم کلی وول میخوره😍

بله طبیعی احتمالا جفتت قدامی

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولوم مامان فرشته کوچولوم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جاوید🩵جانان🩷 مامان جاوید🩵جانان🩷 ۵ ماهگی