باید پیش مشاور کودک بری بهت راه و روش یاد بده بگه چجوری رفتار کنی چون دخترت رفتارش یعنی پرخاشگریش نصبت به برادرش خیلی جدیه و خطرناکه یهو یه بلایی سرش میاره جبران ناپذیر
اصلا طبیعی نیست تا حد حد کینه ورزی و اسیب زدن
باید با یه مشاور کودک صحبت کنید
دوقلوها ی منم همینن پسرم همش میزنه توسرآبجیش نمیدونم چکارکنم
یه وقت احساس تبعیض نکرده؟. ببین کاری انجام ندادید که باعث بشه حس دوست داشته نشدن بهش دست بده؟. یا مشاهده ی خشونت توی خونه...
بهار با دو تا بچه به کارات و آشپزی میرسی کمکی داری اصلا؟
بچه های منم خیلی گاز میگیرن و مو میکشن 🤦♀️
شاید بخاطر دندون دردش اینطوری گاز میگیره...استامینوفن بمالون به لثش که تسکین بشه و نخواد گاز بگیره
بمیرم
ناخن هاشو کوتاه کن که نتونه چنگ بزنه صورتشو...گناه داره چیکارش کرده اخییی عزیزممم
تو بازی بهش یاد بده
توجهتم یکسان باشه بهشون
وای الهییییییی
وااای بمیرم برات خیلی گریه کرد
😭😭😭😭
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.