خانماکم کم ازم آب میفته دردم ندارم

۴ پاسخ

برو بیمارستان کیسه ابت سوراخه ممکنه یهو بترکه برا من ک اینجوری بود یهو ترکید بعدش فقط یه بیمارستان خوب برو

اگه زیاد هست حتما به بیمارستان زنگ بزن اطلاع بده اگه گفت بیا حضوری مراجعه کن
احتمالا پارگی با نشت کیسه آب باشه

برو بیمارستان عزیزم شاید کیسه ابه

سرفه کنی آب میاد

سوال های مرتبط