دوستم هر دوتا بچشو ۳۶هفته آورد
هیچکدوم دستگاه نرفتن
اما وزن هاشون زیر۳کیلو بود
یکی ۲۸۰۰ و اونیکی ۲۹۰۰
خودمم دوقلو آوردم ۳۶هفته و ۳ روز
یکی ۲۵۵۰ یکی ۲۵۶۰
منم ۳۷هفته و سه روز خود دکترم نامه سز داد دستگاه ام نرفت
ن بچه کامله دیگه
نه عزیزم من پسرم ۳۶هفته دخترم ۳۷ هفته بدنیا اومدن دستگاهم نرفتن
نه کامل بچه
اما هرچقد بیشتر تو شکم مامانش بمونه بهتره
ن من سر زایمان اولم ۳۶ هفته و ۵ روز زایمان گردم حتی دستگاه هم نرف اینم امروز رفتم معاینه یک و نیم سانت بودم
چرا به این چیزا فکرمیکنی؟
شنیدم 37هفته بچه کامله و نمیبرن دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.