خانما ۳۷ هفته و ۴ روز زایمان کنی بچه نارسه؟

۱۴ پاسخ

سلام محبوبه صالحی زاده 27هفته بارداری مامان بردین

من بچه اولم ۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم مشکلی نداشت فقط بخاطر زردی رفت بستری شد
دیگ مشکل خاصی نداشت شکر خدا

ن عزیزم

۳۷تمام کامله

نه دیگه از۳۷ریشم کامله ورسیدست بچه

ن عزیزم خدانکنه وقتی تو9ماه میری بچه سالمه فقط چون زودبه دنیا اومده میبرن دستگاه که مطمعن بشم ازسلامتیش

نه عزیزم

بزاری ۳۸ رد بشه بهتره🙃

۳۷ هفته کامل بارداری ترم حساب میشه یعنی کامل شده.

نه عزیزم

نه بابا ۳۷ کامل بچه قبل ۳۷ میگن نارس

نه بچه از ۳۷هفته اصلا پرونده سالم میگیره و نارس واسه زیر ۳۷هفتس

نه خوبه

نه نارس نیست

سوال های مرتبط

مامان آرن مامان آرن هفته سی‌وچهارم بارداری