سلام محبوبه صالحی زاده 27هفته بارداری مامان بردین
من بچه اولم ۳۷هفته و پنج روز زایمان کردم مشکلی نداشت فقط بخاطر زردی رفت بستری شد
دیگ مشکل خاصی نداشت شکر خدا
ن عزیزم
۳۷تمام کامله
نه دیگه از۳۷ریشم کامله ورسیدست بچه
ن عزیزم خدانکنه وقتی تو9ماه میری بچه سالمه فقط چون زودبه دنیا اومده میبرن دستگاه که مطمعن بشم ازسلامتیش
نه عزیزم
بزاری ۳۸ رد بشه بهتره🙃
۳۷ هفته کامل بارداری ترم حساب میشه یعنی کامل شده.
نه عزیزم
نه بابا ۳۷ کامل بچه قبل ۳۷ میگن نارس
نه بچه از ۳۷هفته اصلا پرونده سالم میگیره و نارس واسه زیر ۳۷هفتس
نه خوبه
نه نارس نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.