زن داداش من 37 هفته بود نرفت
نه نمیره.بچه اولم ۳۷ دنیا اومد فرداشم رفتیم خونه
استرس نده به خودت
من بچه اولم ۳۷هفته زایمان کردم و دستگاه نرفت
منم ۳۷ زایمان کردم همه چیز نرمال بود
نه خواهر زاده شوهرم بچش 36هفته و،6روز نرفت دستگاه
فکر نکنم بره
من دو نفرو دیدم ۳۷ زایمان کردن نرفت دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.