۷ پاسخ

زن داداش من 37 هفته بود نرفت

نه نمیره.بچه اولم ۳۷ دنیا اومد فرداشم رفتیم خونه
استرس نده به خودت

من بچه اولم ۳۷هفته زایمان کردم و دستگاه نرفت

منم ۳۷ زایمان کردم همه چیز نرمال بود

نه خواهر زاده شوهرم بچش 36هفته و،6روز نرفت دستگاه

فکر نکنم بره

من دو نفرو دیدم ۳۷ زایمان کردن نرفت دستگاه

سوال های مرتبط

مامان بلوبری🫐🤍 مامان بلوبری🫐🤍 هفته سی‌ونهم بارداری