عزیزم بزن خدایی نکرده ممکنه حین جراحی کزاز بگیری
بزن چیز خاصی نیست که بهداشت رایگان میزنه من زدم خیالم راحته و خودت هم تا ده سال میکروب وارد بدنت نمیشه
بزنی بهتره دیگ ی بار بچه دریافت میکنه
زدنش بهتر از نزدنه بزن بعدش پشیمونی بارنیاد
زدنش خوبه عزیزم
الان بزنی بچه هم ایمن میشه تا حدودی
سختی هم نداره بعدش
نهایتش یکی دوروز بعدش دستت درد میگیره یکم
آمپول ترسناکی نیست که بخوای نزنی برای سلامتی خودت بنظرم بزن من زدم اصلا اذیت نشدم
برای جراحی های سنگین هستش برای خودت خوب نیس
نه هیچ اتفاقی نمیفته
سر بارداری اولم نزده بودم یعنی یادم نمیاد کی زدم و دکترم هیچی نگفت
سر این یکی دکتر گفت بزن من ترسیدم با این وضعیت تحریم دارویی که چی میخوان بزنن و نزدم
بهداشت هم گفت اجباری نیست
بعد از زایمان بیا بزن
بزنی بهتره
میگن از عفونت و بیماری اتاق عمل و محیط بیمارستان در امانی
هم خودت هم نی نی
من نزدم
نه ربطی به بچه نداره برای بدن خودته. مال منو گف بعده زایمان بزن
من نزدم دکترمم چیزی نگفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.