زودتر بری رشدش عقب باشه دکتر بررسی میکنه جبران میشه منم ۲۹ هفته رفتم رشد بچه م دو هفته عقب بود
نه عزیزم
نه چه بهتره بچه رشدشو کرده بعد میری سونو رشد من تا الان نرفتم
هرچقد بموقع بری ب نفع خودته
اگر دیر بری زمان جبران از دست میدی
نه اتفاقی نمیوفته
ولی اگه زودتر بری اگه وزن بچت پایین باشه بتونی جبرانش کنی دیر نشه
من ۳۱ هفته و شش روز رفتم البته ۲۶ هفتم یبار رفتم
اتفاقی نمیوفته فقط مثلا زودتر بری برای این خوبه خدای نکرده اگه وزنش کم باشه تا موقع زایمان فرصت داشته باشی تغذیه تو درست کنی وزن بگیره
نه هروق دکتر بگه اوکیه حتی اگ ت ۹ماه باشع
ن عزیزم احتمالش هست وزنش کم باشه تایم کمتری داشته باشی واسه خوردن پودر و دارو برای وزن گیریش
۳۲٫۳۳ برو
نهههه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.