برا این میگن بزن ک تیغو اینو میخان بزنن برا زایمان ایمن باشه من خودم تازه ی هفته پیش زدم
من نزدم
من امروز بهداشت زد برام
من زدم اصلا مشکلی نداشت برازایمان شاید بیمارستان گیربده
بهتره بزنی بیمارستانا همه الودن
تو بیمارستان یه وقت بیماری نگیری.
اگر ۱۰ سال گذشته بزنی بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.