واکسن کزاز نزنی چ اتفاقی میوفته؟

۶ پاسخ

برا این میگن بزن ک تیغو اینو میخان بزنن برا زایمان ایمن باشه من خودم تازه ی هفته پیش زدم

من نزدم

من امروز بهداشت زد برام

من زدم اصلا مشکلی نداشت برازایمان شاید بیمارستان گیربده

بهتره بزنی بیمارستانا همه الودن

تو بیمارستان یه وقت بیماری نگیری.
اگر ۱۰ سال گذشته بزنی بهتره

سوال های مرتبط

مامان ھانا مامان ھانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری