مامانا اگه واکسن کزاز نزنیم چی میشه اتفاقی برا نی نی میفته؟

۸ پاسخ

بهتره بزنی دکتر من گفت هم مادر هم بچه در برابر الودگی های اتاق عملی بیمارستانی در امان میمونن

منم خیلی فکر کردم بزنم یا نه
چون دکترمم گفته بود نزدی هم ایراد نداره الان اتاق عملها استریلن و ..‌.
ولی راستش شرایط کشور اینطوری شد حس کردم بزنم بهتره. معلوم نیست چی پیش بیاد. پریروز زدم و یه دست درد ساده گرفتم. تب هم نداشتم. نی نی هم تکوناش عادیه و ....

دکتر گفت حین زایمان چه سزارین چه طبیعی عفونت بگیری درمانش خیلی سخته باید کزاز بزنی
به جز اون نوزاد تا ده سالگیش ایمن میشه چون قبلش به خودش نمیزنن چون کوچیکه

منم چون استراحت مطلق هستم فک کنم نتونم بزنم

من ک نزدم

من روزی که برای ازمایش خون ازدواج‌رفتیم، بهم گفتن باید بزنی، منم گفتم باشه و زدم

بزن عزیز اتفاق های خوب نیست

منم خیلی تو فکرشم که بزنم یا نه

سوال های مرتبط

مامان معجزه مامان معجزه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هدیه خدا🥹👶🏻 مامان هدیه خدا🥹👶🏻 هفته بیست‌وهشتم بارداری