دوستان آمپول کزازو کیا باید بزنن؟

۸ پاسخ

من ۲۸ هفته زدم ۱۰سال از زدنش گذشته بود

اولينبار همه ١٥ سالگي زديم موقع دبيرستان از ٢٥ سال ب بعد بايد بزنيم هرده سالديكباره تو هفته ٢٨ ميزنن

من این هفته باید بزنم. تا زایمانم ده سال ازش میگذره.
ده سال یکباره

من این هفته باید بزنم. تا زایمانم ده سال ازش میگذره.
ده سال یکباره

من این هفته باید بزنم. تا زایمانم ده سال ازش میگذره.
ده سال یکباره

من این هفته باید بزنم. تا زایمانم ده سال ازش میگذره.

همه باید بزنن ولی ۱۵سال باید از واکسن قبلی گذشته باشه

همه باید بزنن ولی ۱۵سال باید از واکسن قبلی گذشته باشه

سوال های مرتبط

مامان دنیز 🌊🩷 مامان دنیز 🌊🩷 ۷ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان تو دلیم🩷🩷🩷 مامان تو دلیم🩷🩷🩷 هفته سی‌ودوم بارداری