مامانا کیا باید آمپول ریه بزنن ؟؟

۷ پاسخ

سلام من باید۳تاشوامروز بزنم ۳تافردا،دکترگفت احتمالا زایمان زودرس داشته باشم سرکلاژم هستم

فک کنم اونایی ک زایمان زودرس میاد شراغشون و دوقلو یا چند قلو دارن

من زدم

من امروز دوز اول رو زدم

اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن

اونایی که در معرض زایمان زود رسن
سرکلاژی ها
اونایی که انقباض دارن

کسایی ک ریسک زایمان زودرس دارن

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان آلوبخارا مامان آلوبخارا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۹ ماهگی