۹ پاسخ

نه همه نمیزنن، فقط اوناییکه خطر زایمان زودرس دارن

دکتر من هم برای همه میزنه فک کنم فردا هم که نوبت دارم برام تجویز کنه

نه همه نیازی دارن. اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن بهشون تزریق میشه چون ریه آخرین عضو حیاتی بدن جنین هست که کامل میشه و بدون اون نمی‌تونه بیرون از رحم نفس بکشه.

من ن احتمال زایمان زودرس دارم ن سرویکسم پایینه سقطم نداشتم ولی دکتر برام تجویز کرد گفت بزنی بهتره واسه همه مامانای باردار ک میرن مطبش مینویسه

ن همه نمیزنن معمولا اون هایی ک طول سرویس پایین دارن یا سرکلاژی ان یا آمپول میزنن معمولا موارد خاص ولی من خودم تو بارداری اولم با رضایت خودم زدم چون برای کمر درد هام پروژسترون تزریق میکردم

کسانی که احتمال زایمان زود رس دارن یا قبلا داشتن باید بزنن با نطر دکترشون

نه نیازی نیست همه بزنن

نه فقط اونایی که احتمال زایمان زودرس دارن

سلام عزیزم برای کسی میزنن ک امکان زایمان زودرس داشته باشه

سوال های مرتبط

مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیا مامان آنیا ۲ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۱ ماهگی
مامان دخملم👶🏻🩷 مامان دخملم👶🏻🩷 هفته سی‌وششم بارداری