۳ پاسخ

نه فقط اونایی که زایمان زود رس دارن دکتر میگه بزنن که زودتر از حالت عادی ریه بچه تشکیل بشه
اونم که میزنن باز شانسی برای یکی ممکنه تشکیل بشه برای یکی نه

من چهار روز پیش دوز اولشو زدم نفسم تنگ شد دوز دومم زدم دیگ رفتم بیمارستان یه شب بستری شدم

برا این تجویز میکنن که یهو خدایی نکرده نی نی زود دنیا اومد تو دستگاه نزارنش.

سوال های مرتبط

مامان Mersana مامان Mersana روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسرم💙💙💙 مامان پسرم💙💙💙 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای🩵🍼 مامان نون خامه ای🩵🍼 ۱۱ ماهگی