دوستان این امپول انوکسارو چ کسایی باید بزنن

۴ پاسخ

علتا مختلفه
خون رسانی کم باشه به خاطر فشار شریان رحمی

کسی که غلظت خون دارع یا خون رسانی ب جنین کم تره میزنن یا سابقه سقط مکرر دارن

من سری قلب بچم خون رسانی نشد قلبش تو 9 ماهگی وایساد الان از ذوی ک فهمیدم باردارم دارم میزنم

کسای ک خونه رسانی ب جنین ندارن کسای ک سقط مکرر یا سابقه ی ایست قلبی دارن

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان مهراد مامان مهراد ۸ ماهگی
مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نینی آراد مامان نینی آراد هفته سی‌وهشتم بارداری