خانما
این واکسن روگام رو چ کسایی باید بزنن؟؟؟

۸ پاسخ

گروه خونی مادر منفی پدر مثبت باید بزنن

خیلی ممنون

خب من گروه خونی B+ هستم ک نیازی نیست بزنم ؟؟؟

من گروه خونی B+ هستم
یعنی نیازی نیست بزنم ؟

اونایی ک گروه خون شون O-هس
من خودم دو روز پیش زدم امپول روگام

آها یعنی مادرایی ک گروه خونی منفی دارن باید بزنن؟؟

اگه RH خونت منفی هس باید بزنی. مثلا B منفی

فک کنم مادرای گروه خون منفی

سوال های مرتبط

مامان جوجه🧸🩵 مامان جوجه🧸🩵 ۷ ماهگی
مامان آریماه🩷🌟 مامان آریماه🩷🌟 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد
مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان قلقلی مامان قلقلی روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته چهلم بارداری