بزن حتما مهمه که میگن بزن منم یه هفته پیش زدم
بلی منم 30 هفته باید بزنم دکترم گفت اگر نزنی خداینکرده برای بچه خیلی بده
اگهگرون خونی خودت منفی هس باید بزنی وگرنه خطرناکه
واسه مادری که گروه خونیش منفیه و همسرش گروه خونیش مثبته واجبه باید حتما بزنه، از جنین محافظت میکنه و از ایجاد آنتی بادی تو بدن مادر جلوگیری میکنه اولین دوز بین هفته۲۸تا۳۲ تزریق میشه و دومی موقع زایمان
شنیدم برای بچه های بعدی خیلی خطر داره ممکنه ناقص بشن بازم تو اینترنت سرچ کن از عوارض نزدن
چرا نمیخوای ؟
باید بزنی
نزنی خیلی بدی ممکنه اتفاق بدی بیوفته خدای نکرده برای بچت
چرا نمیخوای بزنی 😞😞؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.